דובר 'הפלג' מסביר: ההבדל בין הפגנות הפלג להפגנות השמאל

הפוך על הפוך No Comments on דובר 'הפלג' מסביר: ההבדל בין הפגנות הפלג להפגנות השמאל

דובר הפלג הירושלמי שוחח עם 'קול חי' על ההבדלים המהותיים בין הפגנות הפלג להפגנות השמאל: "לנו אין שום דרך ביטוי ואנחנו נאבקים על חיינו, הם שולטים בכל מוקדי הכוח ובכל זאת משליטים פחד גם ברחובות"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

דובר הפלג הירושלמי, אברהם מנקס שוחח היום (ראשון) עם הרב משה בן לולו בתכנית "הפוך על הפוך" על הפגנות השמאל נגד הממשלה וההבדלים בינם לבין ההפגות של 'הפלג': "ההבדלים הם לאורך, לרוחב, לגובה ולעומק. אין נקודה שאין הבדלים בה מצמררים".

לדבריו "במשך שבעים שנה אנשי השמאל דוחפים אותנו ללמוד ליבה ואזרחות. אז אני אתן להם כעת שיעור באזרחות – כל המושג של הפגנה במדינה דמוקרטית משמעותה שברגע אתה ציבור לא גדול מספיק בשביל שיהיה לך קול בכנסת, בבתי המשפט, או בעיתונות אבל יש לך נושא אחד שהוא החיים שלך ממש ואין לך שום יכולת ביטוי אז אתה מפגין. מה השמאל עושה? יש להם את מערכת המשפט, הצבא, הרופאים, ההייטק ותקשורת שמפחידה פה מהגרוע מכל. והם באים ובנוסף להכל רוצים גם לשגע את הציבור. הם אומרים נחסום את נתב"ג, נשגע אתכם ברחובות, נטריף את הכל. אין לזה שום היתר בשום במדינה דמוקרטית. זאת אנרכיסטיות".

הוא הדגיש: "לי אין קול. אין לי נציג בכנסת. העיתון היחיד שלי הוחרם. אני מפגין רק על דבר אחד שהוא החיים שלי – התורה הקדושה. אבל הציבור הזה שולט בכל ועדיין הם יוצאים לרחוב כדי להפחיד ולשגע את כולם. הם עושים הכל כדי שתרים דגל לבן".



0 תגובות